Saturday, December 27, 2008

C E N S U R A

Hola!

Em sap greu no haver actualitzat el bloc, pero es q no podia...

Resulta q els xinesos, pel tema dels jocs olimpics, van baixar la guardia amb el tema de la censura per tal q el mon els mires i digues: "oh! ara q he vingut a Beijing veig q no existeix la censura!!". Pero, evidentment, la realitat es una altre... Ara resulta q tu si q pots veure els blocs, pero no et deixa escriure en ell, o sigui q no el pots actualitzar... Un altre forma de censura!

I com es q ara puc escriure?? doncs pq estic a Hong Kong amb la meva companya (Etheria, per ser mes exacte, hehe) passant uns dies de vacances abans de comencar a treballar el dia 2.

Doncs aixo, q si us voleu mantenir informats, envieu-me un mail (tb estic pensant recuperar la vella costum d'enviar mails amb foto) o ens veiem al facebook (q no esta censurat).

Una abracada a tots i a totes i fins aviat! (o fins q els xinesos aixequin parcialment el bloqueig).

Per cert, us deixo unes fotos q m'acaben d'enviar del meu anterior viatge a Laos (suposo q esta al bloc, el marc o abril de 2006).






5 comments:

Anonymous said...

Ei Ricard!

Prova això:
http://help.blogger.com/bin/answer.py?hl=en&answer=41452

Salut!

Ricard said...

Ei!

No puc pas... provaré amb alguna pàgina mirall.

Merci Jordi i fins aviat!

Manu said...

Ricard tio, creo que gracias a ti ahora tb eu voy apreender catalá.
Sino va a ser dificil seguirte crack!
Un abrzo
Manu

Alejandro said...

Totalmente de acuerdo con Manu.

Por cierto, come un poquito más porque has adelgazado de la leche.

Un abrazo mu grande

Alejandro said...

Esto me pasa por escribir antes de leer, creia que no me ibaa empapar pero si.

Asique olvida lo de que has adelgazado, ya me parecía a mi que en la foto que enviastes vestido de Casal

Talué