Thursday, January 17, 2008

Comencem amb una derrota (crònica madriles)


Hola totes i tots de nou! (si algú es mira el bloc, és clar!)

Feia mooooolts dies que no actualitzava el bloc pq he estat molt liat i pq fa 5 dies vaig fer-ho, però se'm va esborrar i ho vaig engegar a prendre pel sac (la veritat). Doncs mira, aquest Nadal, entre començar el Master online, sortir, dinars, sopars, feina... no he tingut temps. I després de Nadal, quan ja no treballava, vaig estar liat amb trenta coses diferents. Però ara ja està.

Pels qui no ho sapigueu ara estic voltant per Madrid (sí, sí, jo visquent per Madrid) des del 7 de gener. I no he escrit abans sobre això pq els matins tinc el Master i a les tardes estava buscant pis, però el dia que en vaig trobar vaig voler escriure un petit post, però es va borrar, oooooh!

Comencem pel principi. Ara estic vivint en un piset molt mono a Ventas (la plaça de braus, per més inri), amb una habitació molt gran i convivint amb un alemany i una argentina. De moment la relació és molt bona, xerrem i tot això. Apart, el noi estudia econòmiques i l’argentina treballa venent roba íntima.
Pel que fa a la vida madrilenya, doncs de moment també fantàstic, no em podré acostumar mai a que em portin la tapeta amb la canya!! Apart, la ciutat no està malament, la putada es que és realment molt gran i els desplaçaments es fan llargs. De totes maneres faig molta vida al CECO (l’escola de negocis) pq tenim molts treballs en grup i els fem després de classe. Per tant he començat el curs amb un Tuper sora el braç!

Mica en mica us aniré explicant la meva vida pel quilòmetre 0. Però de moment us explico un secret, avui he anat a veure el Madrid Barça de bàsquet (us poso la prova a sota)... i hem perdut!!! Per això, comencem amb una derrota!

3 comments:

Anonymous said...

Ets el nostre home de Madrid.En Barbes, esta esperant informes i noves ordres...hehehe
Comença a preparar el terreny que aquesta primavera tens visita per aqui Espanya (o Castella..no?)

Cuida't!

Grunx said...

Em sembla que els de madrid només faran que torejar-te. De moment tu els hi poses fàcil visquent tan a prop dels braus no blaugranes.
Sort que el menys quan vas a fer canyes tens un consòl.
A veure si més endavant et venim a veure (ja saps que això de les canyes amb tapes ens tira a tots molt).

Salut, Ricardo!
(et diuen així, no?)

Ricard said...

Ei!

Pozi assentadet per madrid! Intentant no torejar cap àpat compost de brau.......

Ja sabeu que si voleu venir teniu un preciós matalàs per vosaltres i una nevera amb cervesa per servir-vos!

Apa, hasta luego (lucas)!