Sunday, October 19, 2008

La tornada a l'escola!!



Avui m'agradaria ensenyar quatre fotos de la meva escola. Aquesta està siutada aprop de casa i hi vaig cada dia amb bici (15 minuts des de la porta de casa fins a l'aula). A més, ara m'he apuntat a un gimnas q está a sota de l'edifici, per tant tot em queda aprop. D'aquesta manera tindré una rutina diaria interessant: de 9 a 12,30 classes de xinès, descansant fins a les 2. Després dues hores més, fins les quatre, de xinès per executius (o com dir hola i adéu). I, finalment, de 4 a 6 gimnàs, a veure si rebaixo algún quilet de grassa i en sumo algún de múscul!!!



Les classes están prou bé i n'estic content, en el meu cas, pq d'altres no n'están tant. L'academia és com un duplex, i a baix hi ha la recepció i a dalt les classes, en compartiments petits (els grups sempre son reduïts) i hi tenim tres ordinadors i dos balcons.



Per cert, us deixo la foto dels meus companys de l'ICEX. Començant per l'esquerra: Lucía, Javier, Fernando, Andrea, Ana i en Luis. Falta l'Oliver, el q parla xinès de puta mare, perquè només va algun dia a classe. De totes maneres surt a una altra foto.



Apa, fins a la proxima!!

Hoy me gustaría enseñar cuatro fotos de mi escuela. Esta está situada cerca de mi casa y voy cada día en bici (15 minutos desde la puerta de casa hasta el aula). Además, ahora me he apuntado a un gimnasio q esta debajo del edificio, por lo tanto todo me queda cerca. De este modo tendré una rutina diaria interesante: de 9 a 12,30 clases de chino, descansando hasta las 2. Después dos horas más, hasta las cuatro, de chino por ejecutivos (o como decir hola y adiós). Y, finalmente, de 4 a 6 gimnasio, a ver si rebajo algún *quilet de grasa y sumo algún de músculo!!!

Las clases están bastante bien y estoy contento, en mi caso, pq de otras no están tanto. La academia es como un dúplex, y a bajo hay la recepción y arriba las clases, en compartimentos pequeños (los grupos siempre son reducidos) y tenemos tres ordenadores y dos balcones.

Por cierto, os dejo una foto de los compis del ICEX, empezando por la izquiera: Lucía, Javier, Fernando, Andrea, Ana y Luis. Falta Oliver, pero el no tiene clases todos los días (sabe demasiado chino, hehe) y aquél día no estaba. De todoas formas teneis otra foto de él.

Venga, hasta la próxima!!

traducido en www.internostrum.com

1 comment:

Anonymous said...

Pensava que Olot no us ensenyaven castellà! No sabia que Ciudadanos, et subvenciones el bloc...juas juas

Hasta Pronto Ricardo!