Monday, October 06, 2008

Beijingejant


Hola de nou!!!


Despres de no se quant de temps sense escriure, avui reprend el fil per explicar la meva vida (mes q no pas aventures) a Beijing. El post es curt pq al no tenir fotos, doncs prefereixo explaiar-me amb suport grafic. E mes ame!


Rollo de sempre, accents, ce trencada, etc. doncs fora.


Vaig arribar el passat divendres, al mati, despres de no se quantes hores de vol (no les vaig contar) pero si q se la distancia, em va quedar gravada. Amsterdam Beijinf 8000 i pico milles, ni idea dels quilometres!


De moment estic buscant pis, aprop de la oficina i de l'academia de xines, pero sense gaire sort. Estem mirant compounds i coses per l'estil, i clar, son una mica cars. Avui atacare pisos de classe mitja, a veure com va.


mmmmm, hi ha mes coses, com la primera sortida nocturna, retrobar-me amb vells coneguts en llocs insolits, etc. Que anire comentant amb un calma de deu.


Per ultim, comentar que ara estic a classe de xines (el descans) i q ens han separat per grups. Ara estan decidint com agrupar-nos...


Fins a la proxima!!!


PD. Ara el blogg el puc veure des de Beijing!

1 comment:

Anonymous said...

Després del pis has de trobar el bar del "rotllo", al menys que el tinguem localitzat per quan et visitem! (o una herriko, és clar...)
Bona estada!